2012. augusztus 16., csütörtök

Smink próbálkozások

A Mana-féle smink minden, csak nem egyszerű, főleg nekem, akinek teljesen más arc- szem- és szájformája van. Minden esetre conig igyekszem kihozni magamból a legjobbat.
Alapanyagok:

Alapozó
Arcfehérítő (nálam Halloween-i maradék)
Sötétvöröses rúzs
Szemhéjfesték (később kicseréltem és egy vöröseset használtam)
Fekete rúzs
Szempillaspirál
Szemceruza
Kellene de nincs: műszempilla (conig szerzek)

Először is összekevertem a fehérítőt az alapozóval, szerencsémre jól oldódott mindkettő. Ez Mana egy olyan sminkje, amin nem full fehér, csak szimplán sápadt, ezért választottam ezt a módszert. Valamint sokkal könnyebb felkenni:)

Tehát középről kifelé haladva eloszlattam az arcomon, mint minden alapozót szokás. Fontos a száj és a szemöldök befedése is!





Aztán nekiálltam a szemnek, beletelt kis időbe, mire rájöttem hogyan is kell csinálni ^^" Először szemceruzával kihúztam alul, majd a belső szemzugot belülről, végül a szemhéj alját is (ide kell egy biztosabb kéz). Ezek után törvényszerűen oda fog kicsit kenődni a fekete csík a szemhéj közepére, ez nekem különösen jól jött. E csík alapján vittem fel a szemhéjfestéket, majd a szem felőli részt kiemeltem fehérrel, így lett olyan kicsit igéző Manás tekintet a végeredmény - na jó, még dolgoznom kell rajta. Végül sötétbarna szemhéjfestékkel emeltem ki a szemöldök ívét - én képtelen lennék szemceruzával megrajzolni.

A legnehezebb rész, a száj maradt utoljára. Ahhoz, hogy a Bara no konrei-es sminkhez hasonlót alkossak, a vörösre kis feketét is tennem kellett. Először vékonyan felrajzoltam a körvonalakat szemceruzával, majd kitöltöttem a vörössel. Nehezebb mint így leírva. Aztán a szélétől indulva tettem bele a feketét, majd még nyolcvanszor átalakítottam a szájformát, mert nagyon nagy mázli kell, hogy az ember elsőre eltalálja...

Itt megtaláljátok az eredetit, és összevethetitek.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése