2012. április 29., vasárnap

A zongora gyilkosa

Tegnapról mára virradó éjszakán ünnepeltük Noomi születésnapját. (omedetou~<3) Erre a különleges alkalomra készült el A zongora gyilkosa. Hihetetlen hatással volt rám, hiszen folyamatosan kaptam a lektorálnivalót, és hiába kellett fennmaradnom akár hajnali 2-ig, egész nap azokat az érdekfeszítő perceket vártam, hogy végre a művel foglalkozhassak.

OneGirl blogján elolvashatjátok az egész novellát, valamint azt a kis ajánlást, amit írtam.


Írta: OneGirl
Lektorálta: Ai-chan
Borító: Kurenai

Gyönyörű, nem?


2 megjegyzés:

  1. Őőőőrült jó lett! Köszönöm-köszönöm-köszönöm! ♥

    VálaszTörlés
  2. Na igen... Alig vártam, hogy haza érjek atsuliból, mert annyi gondolat volt a fejemben, hogy nem bírtam másra koncentrálni^^
    Ilyenkor igazán bánom, hogy "meg van kötve atkezem" és muszáj betartanom bizonyos dolgokat -mint mondjuk az alvás (-.-)'' vagy a tegnapi kortyolgatás xD
    Ha lesz folytatása, tudni fogtok róla;-)

    OneGirl voltam...:D

    VálaszTörlés