2012. április 17., kedd

Íme

Hát végre eljött a nap, hogy én is blogba kezdek. Nem mintha újdonság volna, de így, a saját történeteimmel teljesen új területre tévedtem. Minden esetre remélem, sikerül elnyernem a tetszéseteket.:)

Különösnek tűnhet a blog címének és a felhasználónevemnek az ellentéte. Nyugodtan szólítsatok Ai-nak. Amy J. csupán az írói álnevem. Nem voltam hajlandó más nevet adni a blognak, mivel egyszer majd ezen a néven szeretném kiadatni a könyveimet.
Régóta már, hogy elneveztem magam Amy-nek. Eredetileg egy képregény főhősnőjét neveztem így, még tíz-tizenhárom éves koromban. Vagyis... Amy Johnssonnak. De mint később megtudtam, ő létező személy volt, így az Amy J. mellett döntöttem... majd rájöttök, mennyire szeretem az a-betűs neveket:)

Ezt muszáj volt tisztáznom. Remélem, hamarosan már történettel köszönthetlek titeket:)

4 megjegyzés:

  1. Szia, Ai-chan :D -bocsesz, nekem így vagy bent az agyamban^^
    Örülök, hogy belekezdtél egy blogba :D -így tuti biztos, hogy időben megkapod a véleményeimet, ugyanis imádok blogokra kritikákat írni :D Lehet, hogy szakmát kéne váltanom xD :D
    Egy szó, mint száz: várom az első verseidet, novelláidat, történeteidet, bejegyzéseket mondjuk a SakuraConról :D

    VirolóOneGirl voltam...:D

    ui.: kitettelek én is a blogjaimra :D

    VálaszTörlés
  2. Köszi <3
    Már alig várom a véleményeket :D

    VálaszTörlés
  3. Szereted az A-betűs neveket.. Az enyém is beletartozik? :"D
    Amúgy nagyon örülök a blogodnak, már rég el akartam olvasni az írásaidat, de eddig valahogy nem jött össze. Csak így tovább, és köszönöm a "reklámot" :) ♥

    PalacsintasütőNoomi.

    VálaszTörlés
  4. Szívesen:) Igen, a tiédet is^^ úgy általában mindet... mondjuk kivéve Amálét...XD Az Amelia és az Amélie szerepelnek a könyvemben is, de Amália? pffXD

    VálaszTörlés