2012. június 8., péntek

Mana-Sama szösszenetek

Komplett életutat, karriert, stb nem írok, szerintem senki nem haragszik meg érte:). A poszt annak apropóján íródik, hogy (ha minden jól megy) Manát fogok cosplayelni legközelebbi conon. De erre visszatérek később^^.

Mana alapvetően gitáros-zeneszerző de sok egyéb hangszeren is játszik. Különös ismertetőjegye, hogy (legtöbbször) nőiesen öltözködik, és nem hajlandó nyilvánosan megszólalni. (ezért nagyon népszerű a "mana speaks!!!" videó YouTube-on^^) És senki sem tudja mi az igazi neve^^ Ha elég képet-videót néztek róla, megérzitek a kisugárzását. *.*
(és szereti a vörösbort meg a curryt xD)

Eredetileg a Malice Mizer gitárosa volt, akkor kezdte el vegyíteni a lolit a goth-tal és a vk-val.

Le Gardenia Mana

Mint korábban írtam, megalkotta az EGL/EGA stílusokat és a Moi méme Moitié márkát. Azóta is mindegyik GLB-ben találunk róla képeket:) (Gothic&Lolita Bible) A Loliták istenének is szokták nevezni^^

Le Moitié Mana

Majd tíz hónappal miután a banda feloszlott, megalapította a Moi dix Mois-t (az én tíz hónapom). És azt is nagyon szeretjük^^ Amúgy érdemes összevetni a Malice Mizer-es Manát és a Moi dix Mois-os Manát:))

DIX Mana

És térjünk vissza a cosplayhez^^ Tekintve, hogy loliként NEM VAGYOK HAJLANDÓ Moitié-t másolni, olyan ruha kell, amit meg tudok csinálni, és nem vágatok frufrut, a következőre jutottam:

Le "Bara no Konrei Vampire" Mana

Csak egy szőke parókát kell szétszednem-összeraknom hátulra^^ Ezt egyébként a Bara no Konrei-ben viseli, a sokak által megvetett Malice Mizer filmben, ami a Drakula-sztorit dolgozza fel. Némafilm-szerű, ez azért jó mert sok a nagyonjó zene, és azért rossz, mert bűnrossz az angol felirat xD De Mana gyönyörű, mint mindig, és bár nem egészen értem a sztorit, azért tetszik^^ Legújabb kedvenc mondatom a filmből: "My name is Klaha. I came from London."

Na Noomi, szerintem találtam egy filmet amit még nem láttál:D



És most vegyük kicsit lazábbra! Magyarország eddig is ügyesen került közel a világhírhez, ez egy újabb mestermű. A porosz menyasszony című könyv, aminek a borítóján egy japán férfi látható^^ Must have *.*

Le Nőnek hitt Mana

Ezt pedig nézzétek meg, én mindig szétröhögöm magam rajta:D "She's my uncle!"


Az utolsó kép miatti illúziórombolásért felelősséget nem vállalok! Komolyan!


2 megjegyzés:

  1. Hááát ezt tényleg nem láttam :"D Bár tudom, hogy köze nincs hozzá, Mark Romanek munkáit juttatja eszembe a hangulata.

    VálaszTörlés
  2. Ha azt juttatja eszedbe, akkor van köze hozzá :3
    Kedvenc komment:

    Stop throwing shit at Mana sama you bastards!!!

    VálaszTörlés